fredag, januari 18, 2013

574

Jo, ehm. Så, kommer ni ihåg glasögonen?  GLASÖGONEN
Nyss berättade jag att det är rea på lensway.se. Där sitter jag och bläddrar när dom plötsligt dyker upp framför ögonen på mig. Åh, känslan av besvikelsen när jag inte fick dom kom nästan tillbaka och fick mig att inte vilja beställa dom för att inte bli lurad igen. Två sekunder efter den tanken kom jag på att det där inte alls är ett vettigt sätt att tänka. Klart jag får dom om jag beställer dom nu. Så det gjorde jag. Dom blev å ena sidan hundra kronor dyrare än vad dom var första gången jag köpte dom. Men det är värt det för det är inte direkt så man kan kalla det dyrt iallafall. 450 kronor får jag betala allt som allt. Nu behöver jag bara vänta. Oh oh oh, happiness. Tralalaaa. Hjärta.  
 

(Om någon skulle undra varför jag skriver ut hjärta istället för att bara göra ett så är anledningen att min blogg tror att jag försöker skriva en html kod när jag gör "större eller mindre än tecken".  Är det förresten någon som vet om dom har ett annat namn? Någon korrekt term eller sådär som jag missat?)


J.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar