fredag, januari 18, 2013

573

Äntligen kunde jag åka in till Mora och gå på rean. Som jag har längtat! Kristofer var med som min personliga hjälpshoppare och påsbärare men också han hittade lite saker. Det har varit en riktigt fin dag, bäst av allt har nog ändå varit att kunna vara ute och röra lite på mig utan att tappa all energi. Dessutom hittade jag en del grejer så nu känner jag mig lite lagom nöjd. 


Två tishor från JC och två från HM, Jag älskar att köpa sådana plagg på rea eftersom dom alltid går åt. Sedan hittade jag gosiga fotvärmare på Åhlens (för bara 50 spänn!) tillsammans med adventsljusstaken, (kände att jag saknade en sådan sist.) adventsljuset, strumpbyxor och ett komiskt spel där man lär sig självförsvar med hjälp av kinect. (Det köpte jag mest för att det bara kostade 25:- och att jag inte kunde sluta fnissa åt tanken att stå framför tvn och sparka i luften.)

Setet med ringar är också från JC. (dom syns inte jättebra på första bilden så dom fick en egen också.) Nu när jag kom hem och skulle ta bilden för att visa märkte jag att jag inte kan ha alla på ringfingret samtidigt. En fungerar jättebra men när resten kommer på blir fingret helt rött. Så jag fick helt enkelt visa upp dom på lillfingret. ^^


Den blå väskan och klänningen jag har här på sista bilden är båda från notme.se. Jag beställde en jeansjacka därifrån också men den har inte kommit med på bild ännu. Nu när jag trodde att jag var nöjd med mitt reashoppande upptäckte jag att dom har halva priset på alla bågar på lensway.se nu också. Det gillar jag! Hahaha puss och kram.


J.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar