söndag, januari 13, 2013

569


Jag har varit såå rastlös idag. Kan inte förstå varför. Vi bestämde igår att vi skulle till gymmet idag vid tio. Så där var vi och jag kände mig riktigt duktig! Den första halvtimman iallafall, resten av tiden spenderades i stort sett på en pilatesboll. (Dom kan vara riktigt roliga.)


 När jag kom tillbaka hem blandade jag ihop en galet god tonfiskröra. Det var nästan så att jag inte kunde sluta äta. Det är sådant jag borde göra oftare, superlätt, supersnabbt och supergott!


När jag blivit mätt blev jag rastlös igen och förberedde lite choklad för att göra tryfflar senare. Det dumma är att den måste stå och stelna hur länge som helst så jag bestämde mig för att gå ut på en promenad. Det har varit lika fint ute som det var igår. Fast kallare. Jag försökte ta massa bilder samtidigt som jag lyssnade på musik på telefonen. Jag antar att jag råkade ha den ute i kylan lite för länge för precis efter jag tagit bilden här under så bara dog den. Det slutade med att jag fick stoppa den i armhålan och börja gå hemåt. Halvvägs hem satte den igång igen och jag kunde ta kort på mitt frostiga hår. Håret var ännu vitare när jag kommit fram hemma men jag vågade faktiskt inte ta upp telefonen igen, om den skulle få för sig att lägga av helt... Hahaha 

 

Snart ska jag börja rulla tryfflar. Jag har ett litet experiment på G med pärlor också. Men det kommer när det är färdigt. Ha en bra dag!



J.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar