lördag, januari 12, 2013

568



Hejhopp!
Det har varit underbart väder har uppe i lilla Orsa idag. Om jag inte hade varit så bakis efter festen igår, som för övrigt var hur rolig som helst, hade jag varit ännu gladare. När jag vaknade kändes det lite som att jag bara drömt att det var fest igår. Tills jag vaknade tillräckligt för att känna mitt huvud och ja, resten av min kropp som verkade straffa mig för dom där shotsen igår. Men men. Jag fick en bit gurka att gnaga på till frukost och tog med mig en banan ner till sjön där långfärdsskridskoåkning pågick. (Långt ord det där.) Vi kom lite sent och därför tog jag och Kristofer bara en promenad på sjön och tittade på alla som åkte. Jag blev riktigt sugen på att prova så vi skrev in oss som medlemmar i Orsa - Mora skridskoklubb som nästa lördag kommer köra igen i Mora. Då ska vi vara i tid, inte bakis och ge oss ut på isen!


J.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar