måndag, januari 09, 2012

Okej, jag känner att det är lika bra att jag kommer ut ur garderoben nu... 2013 är det meningen att jag ska springa Göteborgsvarvet. Ja, ni läste rätt GÖTEBORGSVARVET. Jag som knappt sprungit alls i hela mitt liv ska alltså pallra mig runt 21 kilometer. Vad har jag gett mig in på? Inte nog med det så har jag också satt upp delmål för att jag verkligen inte ska komma undan (alternativt för att bli ännu mer peppad) och det är att nu i vår springa Vårruset som är 5 kilometer och sedan också Midnattsloppet som är 10 kilometer. Bäst att börja snart va?

Trots att jag är kroniskt förkyld och latast i världen är jag faktiskt ändå ganska taggad på att klara av det här. Känns bra! Men vi får väl se vad jag säger när det väl gäller... x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar