söndag, januari 08, 2012

Jag är tillbaka på mitt rum i skolan igen. Sitter och önskar att lovet varit en vecka längre. Igår sådär underbart plötsligt fick jag bajsont i halsen igen och det känns otroligt lägligt. Jag börjar mitt jullov med att vara sjuk och slutar det med vadå? Jo, att vara sjuk. Jag känner mig kroniskt förkyld. Finns det något att göra åt sånt?

Julafton var fin, jag älskar att min kära var med hemma hos mig. Jag fick 21 klappar och kände mig extremt bortskämd.

Nyårsafton var så himla bra. Det var lugnt och skönt med middag och min fina familj, lite raketer och nyårskyss.

Middagen med Pappa och Lotta tillsammans med E var supermysig! Så häftigt hus och så god mat och dom två passar verkligen hur bra som helt ihop. Jag är så glad för dom båda!

Resan till Växjö med Nina för att hälsa på Louice och Jesper var underbar! Shopping, matlagning, utgång på världens mysigaste hak, otroliga fina människor, film och spel. Allt jag saknade var min älskling.

Allt som allt har jag haft ett bra lov med massa bra innehåll och bara lite dåligt.

Nu vill jag sova. God natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar