måndag, oktober 11, 2010

Känner för att åka med till Gävle den 24e men jag känner inte för att åka ensam. Någon som vill åka med mig?


Jag önskar att jag kände mig lite mer inspirerad till att göra alla mina uppgifter i svenskan. Har suttit med dom i timmar nu men kommer ingen vart för jag vet inte vad jag ska skriva. Varför känns det fortfarande så konstigt i mig när folk nämner dig? Jag förstår inte mig själv. Hoppas att du mår bra. Det känns som om jag glömt av hur man skriver. Vart försvann all den lycka, frihet och glädje jag kände hela förra veckan? Helt galet att man kan känna sig så annorlunda från vecka till vecka. Om jag fick bestämma så skulle jag alltid må som jag gjorde förra veckan. Det var helt enkelt en underbar vecka. Mer sådana åt alla. Nu ska jag försöka göra lite nytta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar