onsdag, oktober 06, 2010

Jag är vaken, har ätit frukost, jag är superpigg, klockan är 08.15 och jag är ledig idag. vad hände där? Dagen då jag faktiskt kan gå och lägga mig igen efter frukost vaknar jag och är superpigg! Så när jag satt vid frukosten och undrade vad fan jag ska göra idag kom Karin med en räddning, jag fick låna hennes coretränings dvd vilket i stort sett löste alla problem jag haft denna veckan med att inte få ihop föreläsningarna på kvällarna med min träning. Min morgon kommer alltså spenderas på läsning och träning. Låter väl bra va? Tar kanske en liten promenix efter lunch också om det blir fint väder idag igen. Hoppas på det. Egentligen har jag massa plugg att hinna med men om jag inte gör lite annat emellan så kommer jag inte komma någonvart med det ändå så det är lika bra att varva. Vi får se hur det går! Have a nice day :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar