tisdag, oktober 05, 2010

Coolt!!


Har precis gjort ett personlighetstest inne på http://similarminds.com/

om ni vill göra samma som mig så klicka på länken:
16 Type Jung Personality Tests* den finns bland alla andra under bilden med streckkoden.
När du kommit in dit klickar du på det översta testet under kategorin Jung Tests I-E S-N F-T J-P** som står i den högra spalten, det ska alltså vara det korta testet på 53 frågor som egentligen bara är 48. :)

Detta blev mitt resultat:


Extroverted (E) 56.25% Introverted (I) 43.75%
Intuitive (N) 55.56% Sensing (S) 44.44%
Feeling (F) 60.53% Thinking (T) 39.47%
Perceiving (P) 66.67% Judging (J) 33.33%

Your type is:

ENFP - "Journalist". Uncanny sense of the motivations of others. Life is an exciting drama. 8.1% of total population.



Nina och Sötsara fick ESFJ
Sara fick INTJ
Mamma och Pappa fick ESFP

2 kommentarer:

  1. Jag fick ESFP :-) // PAPPA

    SvaraRadera
  2. Första gången fick jag ESFJ precis som Nina men så gjorde jag det igen och fick ESTJ. :D
    /Sötsara

    SvaraRadera