torsdag, september 30, 2010

Vilken skillnad det har varit på den här veckan i jämförelse med förra, förra veckan var helt seg men denna har bara rusat förbi. Jag har inte hunnit med något alls. Inget vettigt iallafall, jag har hunnit drömma och fundera och umgås med sötsara. Det är väl kanske ganska vettigt ändå. Men jag har fortfarande massa svenska att göra och engelska ord att öva på och gud vet ej vad. När min sötnos åkte hem idag kände jag mig helt förfärligt ensam. Dessutom så tog pengarna slut på mobilen så jag har inte kunnat dämpa min sms abstinens speciellt mycket heller. Men det blir påfyllning imorgon och då kan jag smsa som en galning igen. Stackars queenie! Jag har inte saknat Göteborg och hemma så mycket som jag saknat det idag. Konstigt men skönt att jag ska dit imorgon iallafall. Alla vi från personlig utveckling åker ner för att gå på workshops om bildterapi på stadsbiblioteket. Det ska bli otroligt intressant, ser verkligen fram emot det. Tror till och med jag stannar längre än dom andra men det får vi se imorgon. Nu ska jag se hur länge till jag blir uppehållen innan jag ska sova men förhoppningsvis så blir det så att jag iallafall är pigg och glad imorgon!

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar