fredag, oktober 01, 2010

Fy fan vilken underbar dag! Början var ganska seg, hoppade över frukosten och gick upp tio minuter innan matten började. Snacka om att jag var seg under matten! Rättskunskapen segade jag mig igenom i en av dom sköna stolarna ute i korridoren. Lunchen sprang iväg (vi fick helt sjukt goda kärleksmums till efterrätt idag :3) och sedan packade vi in oss i minibussen och var påväg ner till mitt älskade Göteborg. Alla i klassen kom inte med vilken lämnade plats åt Anja och Karin! Jisses vad mysigt vi har haft det! Vi kom ner försent för att vara med på den första workshopen så vi fick vänta i ungefär 75 minuter men tiden gick ganska snabbt ändå. Vi började med att meditera och därefter fick vi måla precis vad vi ville, vi fick tio minuter på oss och sedan skulle vi ta med oss det vi målat och prata lite om det. Väldigt intressant faktiskt och jag hade velat gå på den senare workshopen också men dom andra skulle iväg och käka så jag hakade på dom istället. Vi hade sjukt party i vår lilla minibuss när vi körde omkring i stan på jakt efter en parkeringsplats i närheten av tapas stället vi skulle käka på. Det tog ett jävla tag innan vi hittade dit men väl där var allt helt supermysigt. Jag trivdes verkligen! Käkade calamares, sjukt god potatis och kronärtskockshjärtan och så beställde vi in två karaffer med sangria som vi delade på. MUMS! Hade tänkt gå på bio efter men jag bestämde mig för att åka hem istället, ska trots allt upp tidigt imorgon och åka ner till helsingborg. Härligt!!! Nu ska jag fortsätta chilla med min bror och hans vänner framför tvn. Ha det bäst :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar