söndag, augusti 15, 2010

regnar det nu eller låter det bara så? orkar inte vända på huvudet och se efter. okej, det regnar definitivt! mycket också. det var ju sol imorse! vart försvann den?

att man kan vara så trött är ganska ofattbart egentligen. gick och lade mig vid fem i morse, vaknade nio igen och det är ändå fyra timmar. så egentligen borde jag inte vara så trött som jag är. men det skulle kunna bero på att jag bara sov fyra timmar natten innan det också. jag är nog en sån där person som verkligen behöver sova ut för att kunna leva. ibland misstänker jag att jag hoppade över hela den där grejen med att vara ung och galen.

Elinorspelen var awesome som förväntat och helgen blev faktiskt bra fastän den inte alls blev som jag planerat från början. Träffade min härliga släkt hemma hos farfar på dagen och vid sju åkte jag, pappa, bror och Alli upp till Uddevalla och Elinorspelen. Vi hade det största tältet på hela campingen! Mysigaste festivalen någonsin tror jag. Vi vaknade som sagt vid nio då solen nådde vårt tält och vid tio var vi påväg mot havet och stranden, hamnade ute på Valda Sandö där vi låg en stund, när vi var tillbaka hemma slängde sig pappa på soffan, Hampus i sin säng och jag gick upp till min. Fixade en ansiktsmask också så här låg jag och försökte undvika att somna för att inte få massa klet i sängen. Hade inte varit helt trevligt. Mammsen kom förbi en snabbis också. Hon hade varit uppe och plockat blåbär med morfar och svängde förbi för att säga hej och göra upp planer för onsdag och torsdag. Så på onsdag blir det The Ark på Liseberg och sedan ska jag sitta barnvakt för Robin på torsdag. Vilket ganska mycket betyder att jag måste börja packa nu... ... eh... ja... Jag gör nog det... snart. Kan nästan inte fatta att det bara är en vecka kvar tills jag har flyttat. Det ska bli så roligt! Ihhhh! Nä, nu får jag börja packa så att jag faktiskt kommer någon vart också.

:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar