måndag, augusti 16, 2010

Riktigt härlig dag idag spenderad med pappa och bror. Började med att åka in till stan där jag skulle göra en ögonundersökning. Därefter åkte vi bort till sushin (mr. Johanssons) som har den bästa bufféen i hela stan. När vi var mätta och glada och det slutat regna åkte vi bort till Liseberg. Vi bestämde oss för att åka ALLT minst en gång vilket vi också lyckades med. Det villsäga att vi åkte allt vi fick åka. Det blev två glasspauser och en ölpaus. Vi vann ingenting alls. Jag förstår inte varför jag åker Kållerado när det alltid är jag som får mest vatten på mig. Usch. Den och Flumeride var det sista vi åkte. Tänkte lite taktiskt där så att vi skulle slippa gå omkring och vara fuktiga hela dagen. För första gången någonsin köpte vi en sån där bild från flumerideåkturen. Den står nu på en hylla här hemma och ser fin ut. Vid nio tiden åkte vi hemåt och påvägen stannade vi på maxi och handlade lite chips att ha till filmkvällen som skulle bli här hemma. Helt otroligt mysigt!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar