lördag, augusti 14, 2010

oj vad jag älskar att gå ute om natten när luften fortfarande är lite ljummen ifrån dagen och när man ser kontrasterna från molnen när dom möter den kolsvarta himlen som är fylld av tusentals små lysande stjärnor.

Var på förfest hemma hos Sandra med Millizon och fem andra brudar. Egentligen skulle jag befunnit mig i Uddevalla på ELinorspelen men ingenting blev som det skulle den här helgen verkar det som. Farfar ringde och sa att det var den årliga grillningen imorgon (han hade sagt det innan också men det hade min kära far glömt av) Den vill jag inte gärna missa så när jag var påväg mot tåget för att åka till stan ock köpa öl till Millizon innan jag skulle vidare kom pappa åkandes och berättade det för mig. Vi bestämde att vi skulle gå på grillningen och sedan åka upp allihopa så imorgon kväll kommer jag iallafall dit! åh vilken dag. nu måste jag sova.


kolla kolla kolla jag har mittbena på bilden.
.

1 kommentar: