måndag, augusti 02, 2010

Resa till Danmark.

Fick lite panik i morse när Alli plötsligt kom upp och min klocka inte ringt. Jag hade då en halvtimma på mig att packa klart allt och göra mig iordning innan vi skulle bli tvungna att gå till tåget. Vi hann! Jag var dock jättestressad när jag tyckte att tåget segade sig mer än vanligt och när Hemköp inte öppnade förän klockan åtta. Men det gick ju bra iallafall, hann till och med få i mig en liten latte från espresso house.


Okej, kör lite live blogging direkt från färjan! hahaha Vi kom på och allt gick bra. (ett rent mirakel) Vi körde en omgång Munchkin där Alli satt och var fett neggo och som slutade med att Hampus tröttnade och slutade spela. Nu sitter jag med Alli uppe i resturangen och håller henne "sällskap" när hon käkar. Hampus och Millizon är nere någonstans och spelar. Borde kanske hitta ett eluttag så att datorn inte dör. Det skulle vara segt. hör av mig sedan igen om jag hittar internet någonstans. Wihoooo, Danmark här kommer vi!

1 kommentar:

  1. Tycke de inte om munchkin? :O Vilka galningar! du får komma hit så skall vi spela munchkin tills klockan ändrar färg

    SvaraRadera