söndag, augusti 08, 2010

Okej, ÄNTLIGEN HEMMA om jag får uttrycka det så. Efter att ha gått upp klockan 06.00, väntat på en buss som inte skulle gå för att sedan vänta på den första som faktiskt skulle gå för att sedan försöka fatta vad dansken som kör den sa för att sedan åka en timma för att sedan byta till en annan buss för att sedan åka en timma till för att sedan leta reda på rätt tåg för att sedan åka i fyrtio minuter för att sedan vänta fyrtio till på nästa tåg som var försenat för att sedan åka en timma till för att sedan vara JÄTTEhungrig för att sedan inte hinna köpa mat för att sedan vänta lite till på nästa tåg som även det var försenat för att sedan bli ännu mer försenade genom att stå stilla med tåget vi satt på för att efter en timma till vara framme i Frederikshavn där vi letade reda på mat, väntade i fyra timmar på att färjan skulle gå och shoppade gigantiska öl. Ja, jag är trött men wienerbröden var goda. Tänkte att jag skulle uppdatera om vad som hände under dagarna där nere i ingenstans imorgon när jag kommit fram till hur jag ska göra med min dator som numera inte har någon laddare alls och antagligen dör tio minuter efter att jag startar den. Äntligen har jag fått stilla min "Gregaabstinens" som pågått hela veckan och nu tror jag äntligen att jag ska ta och lägga mig i min ack så sköna underbara säng. Hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar