söndag, augusti 01, 2010

Sent en söndagkväll:

Säg hej till familjen hes. Pappa kom precis hem från GAIS matchen nere i Malmö, självklart hes efter en hel dag full med hejjande. Hampus och Alli kom hem från Emmaboda hesa som ägg och jag från Mellerud och KAOS med en lite lagom sexigt hes röst. Jag tycker faktiskt om att vara hes sålängde det inte gör ont i halsen. Det är så roligt att höra sig själv prata för det låter som någon annan fastän man vet att det är en själv. Jag blir väldigt sällan hes så jag antar att detta är resultatet av en förkylning, festande och två dagars hysteriskt skrikande. Party om du frågar mig. Nu är jag trött och lite smått stressad. Ska nämligen till Danmark imorgon och mina kläder har inte hunnit torka än så jag kan inte packa klart plus att jag måste upp vid sex imorn. Jag som hatar att gå upp tidigt. Gud, jag har egentligen inte ens tid att sitta här och skriva. jag borde göra något nyttigt istället. Som att leta efter en bra väska att packa i eller något annat i den stilen. Eventuellt sova så jag är pigg imorn och kan packa allt jag behöver då. Så nu skriver jag en komihåg lista till mig själv och sedan blir det dags att sova i min underbara mjuka torra säng! Hoppas jag vaknar imorgon. Sleep tight.




Måste bara säga att Andreas Grega är en av mina nya favorit artister.


Underbart bra! Länk till spotify. Länk till youtube. (jag är medveten om att det är olika låtar på båda länkarna. Båda är superbra så jag kunde inte bestämma mig.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar