måndag, augusti 23, 2010

09.39

Jag är en aning nervös. Har varit och ätit frukost. Fick för mig att klockan var tio när den bara var nio vilet var lite jobbigt eftersom jag inte fattade varför det inte var någon annan än jag som var påväg mot samlingsrummet. Det löste sig iallafall när jag träffade en av lärarana och lite diskret frågade om det inte var dags att gå bort för att samlas nu och hon sa att det var en timma kvar.
Då fick jag plötsligt tid till att blogga lite. Upp i morse kom jag iallafall, pigg var jag inte alls med tanke på att det tog mig extremt lång tid att somna igårkväll. Duschade och gjorde mig iordning innan jag gick ut för att äta frukost bland massa människor jag aldrig träffat innan. Läskigt! Men jag överlevde och det gick till och med bra. Antar att det är dags att börja gå bort till salen där vi ska samlas nu... uppdaterar senare igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar