söndag, augusti 22, 2010

Sådär! Nu är jag inflyttad i mitt lilla rum på den lilla skolan i Färgelanda där jag ska spendera en hel del tid framöver.

Detta är mitt rum just nu!













Ganska mysigt om jag får säga det själv! Men det är några saker till som ska hit innan jag blir helt nöjd. En matta hade tillexempel inte suttit fel alls. Nu är jag trött och sjuk och tänkte titta klart på det senaste avsnittet av One Piece innan jag ska sova. Stor dag imorgon så jag lär ha mycket att skriva om. Vi hörs då!

3 kommentarer:

  1. Hur fick du med dig alla de grejerna? Fint blev det iaf. PUSS! // Pappa

    SvaraRadera
  2. MUNCHKIN!!!
    Hoppas du har det trevligt där. det var en mysig lägenhet/Rum.
    Hoppas du trivs! :D

    SvaraRadera
  3. Vad fint du har gjort det! :) snygga gardiner!

    SvaraRadera