torsdag, augusti 26, 2010

Jaha.. okej. jaha. fick precis reda på att man behöver gå minst ett år för att få ett omdöme. Jag som varit helt inställd på att jag bara skulle gå en termin. Nu har jag inte så mycket mer till väl än att stanna kvar här. Måste låta det sjunka in lite tror jag. Det känns lite bra ändå, det känns som om en termin hade gått lite för fort. Nu vet jag iallafall vad jag ska göra under våren. Får mer tid på mig att tänka ut vad jag vill göra efter detta och får mer att välja mellan eftersom det mesta börjar på hösten.

Idag har vi satt ihop våra scheman. Jag kommer läsa 35 timmar i veckan. Hoppas jag pallar det hela året ut. För jag behöver egentligen inte vara riktigt så ambitiös. Kommer ha Körkortsteori på måndagkvällar. Keramik och Form på tisdagkvällar i tre timmar, det kommer bli så sjukt kul! På tisdagar har vi promenad med på schemat och på torsdagar tipspromenad. Det blir prisutdelning varje onsdag. Lärarna känns också helt annorlunda, mycket mänskligare på något sätt. Inte så mycket som lärare utan mer som oss som pluggar. Det känns som om jag kommer trivas superbra här! Sjukt mysigt ställe och resten får framtiden utvisa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar