tisdag, juli 27, 2010

How long could you survive chained to a bunk bed with a velociraptor?

Created by Oatmeal





ett måste för att jag ska kunna bli intresserad av en kille är att han kan få mig att skratta. dom som lyckas få mig att skratta hysteriskt (vilket inte är så många) har alltså en väldigt väldigt stor fördel på den fronten. om en snubbe inte skulle fatta ironi eller inte kunna använda det så hade jag antagligen inte klarat av honom i mer än tio minuter. sedan finns det ju självklart en massa ytterligare faktorer som styr det hela. självkänsla är viktigt, charm, att ha egna åsikter, att kunna diskutera och självklart att vara sig själv. en annan helt puckad sak med mig är att man måste vara svårflörtad. ifall en kille skulle visa helt öppet och allt för tydligt att han vill ha mig så blir han förmodligen dissad. vilket är illa. det blir helt enkelt bara så att jag tycker han är jättegullig men blir för trängd och rädd och så bara går det inte. eller kanske för att jag tar det som att han är för tofflig eller eventuellt för att det tar bort hela spänningen som finns i början. jag vet inte riktigt men det stör mig ibland eftersom att det oftast slutar med att dom killarna aldrig ens får en chans att visa vilka dom är. så vad ska jag göra för att träffa en sån där kille som får mig att skratta tills jag får ont i magen och som inte är för mycket men inte heller för lite. en sån där som dom kallar för drömprins. inte för att han måste vara en prins men jag antar att ni förstår vad jag menar. egentligen så har jag väl lyckats helt okej fram tills nu. om man bortser från att vi råkade facka upp det hela. det är väl i den stunden man inser att det faktiskt inte var meningen att vara som det var och att det tro det eller ej blir bra iallafall. ojdå. nu har jag bara babblat på i jättelänge och jag vet egentligen inte varför jag skrev om detta ens men jag antar att jag vill få det ur mig. nu ska jag fortsätta titta på dåliga ungdomsfilmer och vara död i min säng. hoppas på att febern är borta imorgon för jag måste köpa ett tält eftersom jag blev sjuk och inte kunde åka med mamma och hämta det gamla. tur att det är rea på tält. mina saror vill ses imorn och jag vill verkligen träffa dom. kaos måste bli bra iallafall och sedan ska jag till danmark en sväng igen också. hoppas att jag hittar ett par hängslebyxor till så att jag kan köpa dom till nea. hade varit så roligt att få ge henne ett par. nä just det ja. dö var det jag skulle göra. hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar