måndag, juli 26, 2010

How many hungry weasels could your body feed?

Created by Oatmeal



Om jag nu ska dö så varför inte låta några hungriga vesslor äta upp mig? ^^

Maskeraden var party, sjukt mycket sköna människor! Söndagen blev bakisdag, fick min datorfläkt tömd från damm och nu är den inte fullt lika varm och låter inte fullt lika mycket.
Har haft en sjukt trevlig helg. Tusen tack alla ni som var med och gjorde den så bra!

Känner att jag börjar bli förkyld, inte party alls. Kommer antagligen ha feber redan ikväll om jag känner min kropp rätt. Usch usch usch usch!

Nu har jag landat hemma hos mormor och morfar för att fira Annelie som fyller år idag. När mamma visade vad Annelies present kostade så börjar Robin läsa: I Sverige kostar den 399:- och i "Ieru" är det billigast. Där kostar den bara 39:-. Jag börjar skratta och frågar honom: I Ieru? Han svarar: Ja! Det är ju ett land.

STOR PARENTES
För er som inte riktigt förstod det roliga så stod det ju på prislappen vad den skulle kostat i euro och för att vara ännu mer tydlig så är euro en valuta man använder i stora delar av Europa. Vilket inte innehåller ett land vid namn "Ieru" där allt är billigt.
STOR SLUTPARENTES

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar