onsdag, juli 28, 2010

How many baboons could you take in a fight? (armed only with a giant dildo)

Created by Oatmeal



vilken trygg vetskap. hoppas bara inte att dom är fler när dom attackerar för då kommer jag behöva förstärkning.

Idag känns hela jag mycket MYCKET bättre. Imorgon lallar jag antagligen omkring igen som vanligt vilket känns bra. Måste köpa ett tält också. Funderar lite på om det skulle gå att använda brors tält fastän det är lite mögligt. Hur fungerar det att tvätta bort sånt? Får kolla upp det och annars köpa ett nytt. behöver väl egentligen en sovsäck och ett liggunderlag också. Hur kan sånt bara försvinna? Jag hade ju allt förra sommaren. Nåja.

Jag har kommit dit nu. I One Piece menar jag, dit där vi var. Vet du om att det gått två månader nu? Vet du om att jag fortfarande saknar dig? Vet du om att jag inte förstår alls? & Vet du om att jag alltid kommer finnas för dig? Hur lite du än tycker att du förtjänar det. För sån är jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar