lördag, november 07, 2009

Ohoy!

Nu var det ett tag sedan. Inte så konstigt med tanke på att vårat internet fortarande inte är fixat. Lite segt måste jag erkänna!

I veckan har det hänt en del saker så jag kanske kan ta upp några av dom. Det jag tror är mest intressant...

Jag har:

  • Jobbat ( okej, inte vidare intressant.. )
  • Vart på en rättegång. ( kul att veta men inte så kul att vara där. )
  • Vart på bio med Sara. Vi såg Upp! i 3D och jag kan inte säga annat än att den var helt totalt underbar! ( detta är däremot ytterst intressant. )
  • Träffat Kristofer. Det var nice men inte så mycket att skriva om här kanske. ( kanske lite intressant för er som är insatta. )
  • SHOPPAT! Massa fett snygga kläder, tänkta att jag kanske kan ta lite bilder och lägga in någon gång i framtiden .." yeah right".. Men man kan ju hoppas! Jag är extra nöjd med min färgglada 900 kronors tröja som jag köpte för 100 spänn. Var även på gekås i Ullared en sväng. Hemsk upplevelse då vi fick köa för att omma in. men våra 7 minuter var ingenting emot hur kön var när vi om ut därifrån. ( ganska intressant om jag får säga det själv. )
  • Kännt mig fett förvirrad. ( inget jag själv tycker om men ni kanske finner det roande. vad vet jag? )


Det var väl det tror jag. Måste bara säga att jag ÄLSKAR pixars kortfilmer. Kan knappast bli bättre!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar