onsdag, september 02, 2009

Onsdag;

Vaknade halvt av att Nina och Louice gjorde sig klara för att gå till skolan men somnade snabbt efter det igen. Blev väckt av Nina som ringde och sa att jag skulle vara på deras skola om fyrtio minuter - yeah right.. Jag skulle vakna, duscha, packa, klä på mig och hitta till skolan. Jag gick en liten omväg men kom fram ungefär en halvtimma senare än vad jag skulle. Åt lunch med dom där borta och efter Nina hade slutat gick vi hem till henne och började med bärandet igen, hon hade nämligen bestämt sig för att hennes fåtöljer inte fick plats i rummet så vi skulle bära upp dom till hennes förråd som förstås ligger högst upp i huset. YEAY! Men sedan fick jag glass så jag var ganska glad ändå. Nina hade städpanik för hennes mamma skulle komma och lämna av lite fler saker och laga soppa och självklart skulle allt vara precis som om hon bott i lägenheten i ett år redan och haft en vecka på sig att städa. Hennes mamma kom och blev förvånad över hur fint vi fått det på bara en dag. Måste medge att vi var ganska grymma! Sedan skulle jag agera bärhjälp när vi skulle handla vilket resulterade i att jag missade min buss som gjorde att jag missade mitt yoga pass ännu en gång och jag hamnade tillslut hemma hos min mor efter att ha åkt med Jörgen och Anja tillbaka till lilla edet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar