tisdag, september 01, 2009

Tisdag.

Gick upp vid tio, käka frukost, vandrade vidare ner på edet för att köpa blommor och kolla om Ninas cykel var färdig efter sin reparation. Det var den inte. Tillbaka till Mirja och började bära ut saker för att det skulle gå så snabbt som möjligt att flytta in allt i kärran när Anja och Jörgen kom med den. När dom väl kom gick det ganska snabbt att packa in allt men vi var tvungna att skynda upp till Lich för att hämta nycklarna till lägenheten. resten av dagen bestod av en jävla massa bärande och bilåkande fram och tillbaka tills vi vid sex tiden hade fått in allt i lägenheten och höll på att dö av hunger. Då var det dags att gå till affären och handla. Det blev potatissallad, grillad kyckling, hallonsylt, glass och glödlampor. Låter gott, eller hur? haha Efter maten pysslade vi med att fixa iordning allt i lägenheten, den roligaste delen av det var när Nina skulle rensa bland sina kläder... Jag och Louice fick varsinn svart sopsäck med kläder och jag fick min födelsedags present av Louice också, en jättemysig tröja och ett supersnyggt nitbälte, snacka om att jag blev glad :D Det blev pizzapaus vid tio då Malin slutat jobba och så fixade vi med småsaker fram till klockan två då både jag och Louice höll på att dö av utmattning och ville sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar