tisdag, maj 05, 2009

- Hopp, här försvinner man en helg och kommer hem till ett helt grönt träd utan vita blommor,
tusen uppladdade bilder, ett svältande djur och massa saker att göra. Välkommen tillbaka!


Åh, jag är kass på att skriva. Jag vet. Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva längre. Funderingarna kommer mest när jag inte är hemma och även om jag skriver ner dom så känns det konstigt att skriva in dom här sedan, som om dom tappat sin mening. När jag däremot är hemma och sitter vid datorn försvinner allt. Eller.. jag kan väl få ur mig några meningar men det känns meningslöst att lägga in bara det med. Vi får väl se när jag kan behöva skriva av mig igen antar jag.

Jag ska nog förresten köpa mig en korsett, eller säger man ett korsett?
då blir det antingen korsettparty eller så får jag ta och hitta någon att
använda den med. Det är ju tråkigt att inte få visa upp den, eller hur?


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar