onsdag, maj 06, 2009

Wihoo, Jag köpte Promoes nya skiva idag. Den är grym! Jag har iofs. redan lyssnat sönder den på myspace men det är ju något man MÅSTE ha. Letade efter den igår men den var slutsåld i affärerna jag var i och jag orkade inte ta mig till Bengans. Men idag åkte jag dit innan jag drog iväg till Floda och där fanns den, min lilla älskling <3

men nog om den.

Sara har blivit galen och ska träna hela tiden. Hon fick mig att gå upp halv sex för att åka in till ett pass klockan sju på morgonen..! Vad är detta? Jag kom dit iallafall och överlevde med nöd och näppe. Det blir till att träna imorgon också och i övermorgonmorgon men inte i övermorgonmorgonmorgon som tur är. Lite vila måste man väl få?
Så nu sitter jag här med träningsvärk och längtar efter massage. Men vill man vara fin får man lida pin. tyvärr... Dessutom så ska jag bli vig innan Augusti för då ska jag kunna gå ner i spagat och split.
Jag kommer få ligga i. Hoppas jag överlever.

Nej, ni behöver inte läsa det som står här under. Det är bara hela min dag framställd på ett ganska jobbigt och Jessica aktigt sätt. ^^

Idag har vart en väldigt bra dag, den började som sagt med träning. Sedan åkte jag hem och somnade i några timmar efter det åkte jag in till stan igen och träffade Sara för att hitta ett par skor till hennes balklänning men vi visste inte hur höga dom skulle vara så istället fastnade vi där i mitten av nordstan där dom hade någon vetenskapsgrej. Man kunde tex vinna biobiljetter genom att skriva en fråga som skulle ha svaret "1000"
Det fanns en konstig övning med en pappersremsa som blev lång när man klippte sönder den O.o och en jättehäftig klipp och vik övning som man fick ballerinakakor om man klarade! Sara var grym som vanligt och jag bara förvirrade mig själv. Jag förstår inte hur min hjärna kan se en lösning och i nästa sekund helt tappa allt igen och inte fatta hur jag tänkte innan. Det är störande i vilket fall! Jag klarade det tillslut med lite hjälp från Sara. Dom hade dessutom en jättekul spegel, en sån där som det är mellanrum mellan och man ska sitta på varsinn sida och kolla på varann i. Jag måste skaffa en sån. Jag höll på att skratta ihjäl mig förut och tänk då hur kul det måste vara att ha en sådan på en fest! Aja, när vi hade kollat på alla saker där köpte vi en melon och glass som vi satt och åt.. det gick ganska bra faktiskt med tanke på att vi hade plastskedar. Jag lyckades dock förbruka två medans Sara hade kvar sin tills precis i slutet. Man kan väl säga att vi hade lite olika tekniker när vi skulle äta. När vi hade ätit upp åkte jag iväg till Bengans och Sara åkte hem för att plugga. Efter jag vart där och lyckligt kommit ut med min kråksång åkte jag till Floda och träffade mängder med grymt trevliga människor och anmälde mig till Taizé. Under hela dagen har jag stickat på min väska och den blir bara större och större... undrar när den kommer bli klar egentligen. Tog ett tidigt tåg hem för Daniel skulle hem och sy sina byxor. Jag måste säga att det var väldigt duktigt av mig för jag åkte när dom tog fram glassen. Fattar ni eller? GLASS! På tåget från göteborg träffade jag Rasmus och fick alltså trevligt sällskap där också fram till Anneberg. Toppendag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar