fredag, april 03, 2009

sticka, sticky, stack?

Shit men tjohej, ja sexet var bra! Du sa det. Men det var inte vad jag frågade.
Jadu, alla dessa vardagliga ting i min värld som absolut inte vill tillåta mig att gå vidare.
I will make it. såsmåningom. Ge mig bara lite tid.
Det var grymt roligt igår även om jag fick en aning panik där ett tag.
Men det var ju också så att dom flesta av oss hade samma upplevelse, gällande olika personer förstås. Dom spelade väldans bra, jag är lite småkär. Men det vet bara ni som var med. HAHA
Drömma går ju, vilken fegis jag är! men det är nice att försöka lugna ner Jenny efter aidsattacken. hon var bara lite arg ett tag men det gick över det med. Sedan har vi det jag tänkte skriva om...men inspirationen försvann när jag kissade.
Ni får helt enkelt nöja er med en totalförvirrande text om min gårdag. GRATTIS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar