lördag, april 04, 2009

Info.

Hej, hoppas du tänker på mig för jag tänker hela tiden. Ja, du känner väl mig?

-Livet är det som händer nu.

Alla är människor.- det är livets hemlighet.

jappjapp, ni är anledningen till att jag fortfarande andas. är jag inte lyckligt lottand ändå?
Tänk att jag faktiskt tillhör de rikaste 10% av dom rika 10% i världen. Det betyder typ att utav alla människor som kan ställa mat på bordet varje dag och har någonstans att bo så är jag av hundra människor en av dom tio rikaste. Men jag känner mig inte så rik. Inte på annat än på det bästa som finns i hela världen, nämligen kärlek. Det som ni överöser mig med varje dag, det som får mig att vilja leva vidare. Det är också allt jag behöver. Tack!
ja, det är min kära far som har langat massa fakta om världen nu igen. Men det är faktiskt intressant och roligt att veta, man kan ju dessutom dra nytta av vissa saker.
jo, när jag skrev denna texten förstå gången i mitt block så kom sedan en jäääätte utläggning om vårt samhälle men när jag läste den i efterhand så kändes den inte alls så relevant och rolig att läsa så jag skippade den. Dessutom så fick den mig att låta som om jag var världens anarkist och ville avskaffa allt ledande. Så nej, men jag kanske skriver om det också någon gång när solen inte skiner som den gör på utsidan för nu längtar jag nämligen ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar