onsdag, april 01, 2009

note.

du är bra, för att vara så värdelös.
Är det verkligen så det kommer bli? Att om jag går min egen väg nu, slutar och börjar om igen. Kommer det bli så att jag aldrig kommer få jobb? Vad finns det annars för anledning till att folk ställer frågan "och vem hade du tänkt skulle försörja dig sedan?". Varför är alla så otroligt negativa? Jag trivs inte! Ska jag gå och inte trivas på ett ställe bara för att det ska se bra ut i framtiden!? NEJ! Jag tänker inte göra det. Jag mår dåligt av det och jag vill må bra! Jag orkar inte må dåligt mer... det är deprimerande och så vadå? Kommer jag inte klara mig? Det finns alltid sätt att leva på. Världen låter inte människor gå under hursomhelst nuförtiden och jag har en vilja, jag har hopp så varför skulle jag tillåta mig själv att misslyckas med mitt liv? Jag satsar inte på att bli superduper rik. Mitt mål i livet är att bli, leva och vara LYCKLIG.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar