söndag, april 05, 2009

Mys utan mys.


Fotografera barnskor är min nyaste hobby, speciellt sådana som kommer flygande emot en. Det är roligast då ;)

Näämen du vet att helgerna flyger ju iväg nuförtiden, att man är så poppis asså! xD
boka i tid säger jag bara! haha oj oj oj vad detta inlägget känns oseriöst!
men vafan, det har dom flesta vart.. kanske till och med alla. alla utom ett tror jag nu om jag tänker efter. yeay!
Madagaskar 2 x 2,5. Anastasia och Råttatouille. Glass. Pizza. Apelsin. Jättemycket frukost. Lunch...shit jag känner mig fet! SARA vi måste iväg å träna snart igen. mycket snart. typ tisdag. tisdag är bra. tisdag gör jag inte så mycket på. om jag nu inte skulle till lidköping... hmm. undrar när jag ska bestämma mig för hur jag ska göra. jag måste ju iallafall hem till pappa och hämta kläder och köpa saker och förbereda och grejer. shit vad jag inte kommer hinna allt!
okej, nu tar vi det lugnt och andas. vilket psykfall jag är! men allt är mycket lättare så.
känns det som. kanske iallafall. hum, kan man göra en spelningslista av sina favoriter på youtube? det skulle vara grymt bra för då hade jag sluppit gå in och byta mellan varje låt.
nämnde jag förresten att jag, Sara, Sandra, Jenny och Majs är blivande tv stjärnor!?
eller, publik iallafall. Dessutom så har jag "kapten fillings"Johan petterssons"runars" auotograf! deni...! haha

värmen och kärleken den läker mina sår. - Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar