måndag, april 06, 2009

Måndag.

Ta en ny liten bit av mitt hjärta älskling, ta en ny liten bit av det hjärta jag har kvar.

Jag ska göra detta och jag ska göra det ordentligt. Jag ska tillåta mina tankar, låta allt vara tills dom inte finns kvar.
Då först har jag lyckats.

IKEA med Sara! finns det en bättre affär? skulle inte tro det.
ny önskelista:

  • Barnslig snurr, lakanset 99:- x2
  • Korallrev, lakanset 99:- x2
  • Barnslig park, lakanset 179:- x2
  • Svabba, helt set med mopp, sopborste + skyffel och hink. ca 230:-
  • Solig, orange lång lampa 199:-

Ja, jo.. jag är lite såld på lakan och orange.

Sedan blev det bullar, planering och risk hemma hos Sara, Sötsara kom förbi en stund hon med. Jag vann för första gången i mitt liv på risk! fattar ni eller? mot Sara och Nils dessutom. Det berodde iofs. på att Sara skulle döda Nils som vanligt, enda skillnaden var att han inte flydde genom mina trupper som han alltid brukar göra. ^^ Grattis till mig :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar