fredag, april 10, 2009

Jag får lov att vara glad.

Jag får vara glad, jag tänker vara glad, jag har anledning till att vara glad. Ni finns ju! dessutom
är det fint väder, hon är ful och han bryr sig. Kan det bli bättre? Nästan inte. Det skulle
möjligtvis vara om jag var kär. Men det kan jag vänta ett tag till med för jag klarar mig ju
faktiskt väldigt bra precis som det är. Speciellt efter nätter som denna, när man har någon att
mysa med.

Säg förresten inte att ni ska komma när ni inte kan eller tänker komma. Det är inte snällt.
Jag planerar och förväntar mig att ni ska komma och när ni säger nej så förstörs allting.
Men skit samma, allt är förstört redan ändå, jag har ingen lust längre.
Nu vill jag bara ta dit mina tjejer och ha en liten myskväll. utan förväntningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar