fredag, april 12, 2013

603

Jag har fått ungefär 78 gratulationer på facebook idag. Flest på svenska, men också på engelska, finska och polska! Fin blandning. Jag blir så superglad när jag läser alla. Ni är underbara!

I morse gjorde jag certifieringsprovet för massagen. Det är 100 frågor, man behöver ha 65% rätt för att bli godkänd. Det är alltså okej att ha 35 fel. Under tiden jag skrev provet kladdade jag ner vilka frågor jag var osäker på och dom jag skulle gå tillbaka till på ett kladdpapper. När jag svarat på alla, räknade jag hur många det var som jag inte var helt säker på, 18 stycken var det. Det känns alltså bra. Jag kan ha fel på alla dom och 17 till och ändå få godkänt.

Att vara klar med massagekursen känns konstigt. Både jättebra och tråkigt. Jag kommer sakna lärarna. Jag kommer inte sakna stressen och känslan av tidsbrist. Det är svårt att förstå att jag är massageterapeut nu. Men jag är så stolt över mig själv!

Jag fyller år. Jag får ladda upp muppbilder på mig själv...


J.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar