torsdag, april 11, 2013

602

Idag har jag:
Förbokat Looptroops nya skiva, mitt hjärta är en bomb.
Bestämt dejt med en av dom finaste killarna jag vet. (Därmed också köpt in mig på biljett till premiären på ironman 3.) Win win. Jag klagar då inte.
Övat inför mitt sista praktiska prov under den här massagekursen.
Försökt hitta på en bra meny till min lilla födelsedagsbjudning på fredag. Känner mig lost. Feel free to drop by btw!

Jag har inte riktigt förstått att massagekursen snart är över, att vi är klara nu. Att det bara är två dagar kvar. Det är galet! Imorgon masserar jag mina sista två kunder innan vi ska ut på lia. Knasigt!


Om jag hade förstått hur man lägger till en bild via mobilen så hade jag säkert delat med mig av något fint. Men nu är så inte fallet. - Jag hittade hur man gör!


Sov gott!

J.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar