tisdag, februari 19, 2013

592

Sååå, provet. Vi fick besked redan idag. Skönt att inte behöva gå hela veckan och inte veta om man borde plugga för omprov eller inte. Jag klarade mig, med mer än vad jag trodde. Fick ett VG till och med så jag är riktigt nöjd. Nu kom jag nyss hem från mitt palperingsprov med ännu ett grymt betyg. Hahaha jag är så dålig på att ge mig själv cred när jag klarar av saker. Går fortfarande omkring och tänker att jag bara har flyt. Men jag är faktiskt grym. Idag fick vi tre nya pärmar, precis vad jag ville ha nu när vi klarat av den första. ;) Nu tänker jag i alla fall ta en skön pluggainförprovpaus i en vecka eller så. Det är ju faktiskt 20 hela dagar tills vi har nästa.

Alla pärmar! Den gula är vi klara med. Phu.

Vad vi håller på med på fritiden. Palpation! Hahaha


J.


1 kommentar:

  1. Fan va nice, va duktig du är!! :D
    ååh.. saknar er lite nu. :) <3

    SvaraRadera