måndag, februari 18, 2013

591

Anatomiprov. Det stora, fruktade provet är nu avklarat. Jag har ingen aning om hur det gick. Det kändes mest som att jag hade konstant hjärnsläpp. Orden fastnade hela tiden. Men nu är det gjort i alla fall. I slutet av veckan får jag reda på om det blir omprov eller om jag klarade mig. Uj uj uj. Det bästa med denna veckan är att det inte blir jättesena dagar. Imorgon är det palpationsprov på onsdag slutar jag tidigt så då ska jag passa på att yoga, på torsdag är det massage igen och på fredag slutar jag fyra. Strax ska jag till gymmet och känna mig duktig, första gången på alldeles för länge. ^^





Litet tillägg, kom nyss hem från gymmet. Känner mig så duktig! Jag är ingen löpare, har aldrig riktigt fattat grejen. Men när mitt pass var klart var det en hel timma tills bussen tillbaka skulle gå så jag hoppade upp på löpbandet och jag sprang i 40 minuter. 40 MINUTER!! haha helt amazing för att vara jag! God natt. :D



J.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar