onsdag, februari 06, 2013

586

Fy farao. Hahah vad löjligt det kändes att skriva så. Men verkligen, igår började jag nämligen få ont nere i ländryggen men tänkte att det skulle gå över, gick och lade mig med ontet och när jag vaknade i morse kom jag knappt ur sängen. Det gjorde så ont bara att sätta mig upp. BLÄ. Jag försökte få tag på min lärare för att höra vad jag skulle göra och fick rådet att komma till skolan och bli lite klämd på. Jag tog en dusch innan jag gick och efter den kändes det faktiskt bättre. När jag sedan kom till skolan fick jag lite skäll för att jag värmt musklerna istället för att kyla ner dom och sedan ett löfte om att han skulle titta på min rygg efter lektionen. Det slutade med att jag blev en del av lektionen. Jag blev tittad på, klämd på, uttänjd, böjd och knäckt. Sedan kändes det MYCKET bättre! Jag kunde till och med böja mig ner till golvet. tydligen var det ett "litet" ryggskott jag fått. Ett som inte kom av någon hastig knyck eller lyft utan mer som ett förstadie till ett ryggskott. Ett som bara kröp sig på. Det braiga är iallafall att jag slipper ha lika ont som vid ett riktigt ryggskott och att mitt kommer bli bra mycket snabbare. Speciellt om jag tänker på hur jag rör mig. Jag fick order om att ha stöd för ländryggen när jag sitter ner och att resa mig "jämnt" inte med ena sidan före andra vill säga. Idag kom min beställning från cdon.com, dom måste älska mig där så mycket som jag handlar av dom... Den innehöll två filmer och tre nya spel till xboxet. Ett till mig och två till Kristofer som alla hjärtans dag present. :3 Igår bakade jag en chocolate swirl cheesecake som jag tänkte ta en bit av nu medan jag ömkar mig lite till.

Denna gången fick han vara med och välja så nu vet jag att han är nöjd. Undrar när jag får tid att prova mitt spel. Vi får se, vi får se.



Trevlig kväll!

J.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar