lördag, februari 02, 2013

584

Det blir massa bilder idag! Så att ni vet.

Mora i skridskovy
Cola på kylning

Skridskoåkning, det börjar nästan bli en liten mysig tradition på lördagarna nu. Jag gjorde en gammal goding, ställde min "vardagsklocka" till en lördag. Som tur var så vaknade jag alldeles själv strax innan nio och bussen jag helst ville ta in till Mora skulle gå kvart över. Jag väckte helt enkelt Kristofer, fixade några mackor, drog på mig kläder och så var vi på väg. Vädret var super! Vi var framme lite innan tio så vi tog en sväng in på kaffestugan och köpte varsin bulle. Sedan gick vi vidare till ica där vi handlade varsin dricka och när vi gjort det hade resten av butikerna hunnit öppna. Det blev en liten shoppingtur. Jag köpte fler T-shirts att pyssla med, Kristofer fick en ny skjorta och jag ett par leggings. Klockan elva var vi så klart på plats vid Saxviken för att låna skridskor. En mil körde vi igen. Himla härligt!

Mys fika.

Det kommer bli en del tishor...
När vi kommit tillbaka hem lagade jag tacos medan Kristofer vilade sig. Han var jättetrött, jag hade tydligen varit jobbig under natten... ^^ När vi ätit började jag göra mig i ordning för kvällen. Det var barrunda här i lilla Orsa. Superkul.Vi var på fem olika barer denna gången. Här är lite bilder från kvällen. Ursäkta kvalitén men kameran i min mobil tyckte inte alls om att det var så mörkt eller att alla rörde sig konstant. ;)

Invigning av mina nyaste glasögon, kvällen till ära.

Matilda, ballongerna & the girls. Haha
Emma skulle se hur många popcorn hon fick in i munnen. 14 stycken klarade hon! :D
Clayton ville också ha popcorn... även om det bara ser ut som att han fryser.
Sista bilden från en fin kväll.





J.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar