onsdag, januari 16, 2013

571

Vaknade med världens ångest idag. Jag vill inte vara sjuk mer. Avskyr att må dåligt. Jag missar skolan, kan inte träna, känner mig inte hungrig, orkar ingenting, kommer missa rean och allting känns otroligt jobbigt. Det enda som är positivt är att jag har en snäll pojkvän som tar hand om mig i svängarna han är hemma för att äta. När jag pratat med Nina och känslorna lagt sig lite gjorde jag i ordning en mumsig frukost. Nu ska jag sitta och mumsa på den och titta på andra säsongen av New Girl!
  Förresten!

Jag bestämde mig för ett tag sedan för att lägga ner det här med WoW. Mest egentligen för att det inte är så roligt längre och att jag inte riktigt har tid, det finns annat jag vill göra och nästan inga av dom jag spelat med tidigare spelar längre. Så, nu när jag kommit över min morgonångest bestämde jag mig för att logga in en "sista" (man vet ju aldrig) gång och kolla hur lång tid jag faktiskt lagt ner på spelet. Så här såg det ut:

Dorotea 39 dagar 7 timmar 46 minuter 38 sekunder
Mellanmjölk 3 dagar 16 timmar 6 minuter 1 sekund
Enisa 2 dagar 6 timmar 30 minuter  59  sekunder
Blåbär 1dag 5 timmar 59 minuter 5 sekunder

Sammanlagt 46 dagar 12 timmar 22 minuter och 43 sekunder

Plus kanske en dag eller två till på alla mina andra karaktärer ihop...
Tja, det är ungefär 6 och en halv vecka. Utdraget över ungefär två år då.
Haha det låter verkligen illa. Tur att jag haft roligt!

Nu säger jag Hej då till World of Warcraft för ett tag. :)

J.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar