fredag, januari 11, 2013

566

Fy. Nu är jag på sånt där extremt shoppinghumör igen. Jag var innte på notme.se och kollade in deras REA vilket resulterade i ett inköp. Kom undan ganska billigt tycker jag ändå. Bara 200:- inklusive frakten. Nu känner jag lite för att gå in på nelly.com också, där kanske jag hittar något att slösa bort de sista kronorna från mitt presentkort på.
Igår när jag äntligen bestämt mig för att sova, kunde jag såklart inte somna utan låg och tittade på "How To Cook Like Heston" till klockan två på natten. Så otroligt imponerande! Jag blev riktigt sugen på att baka. Både lemon tart och tryfflar.Så det ska jag försöka hinna göra idag innan vi ska iväg på party hos Clayton. Kanske inte både tryfflar och tart men iallafall något av det. En mattermometer vill jag införskaffa! Mat-termometer matermometer mat termometer. Hahaha Hejdå!



J.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar