torsdag, januari 10, 2013

565

En vecka med massage och tidig helg.

Jag är så trött! Det har jag varit hela veckan med undantag från när jag vaknade i morse. Tänk att det kan vara så påfrestande att få massage. Å andra sidan så ger vi lika mycket som vi får, men det är ändå efter att ha fått massage jag är som segast och tröttast. Igår Var jag faktiskt iväg på gymmet och körde lite yoga. Det var helt otroligt skönt, min kropp behövde det verkligen. Jag tror att det var därför jag var så pigg i morse.

Hurtiga som få. ;)

Det är mycket att ta in, långa dagar väntar, men åh vad det är roligt att massera. 
När jag kom hem idag hade jag bestämt att vi skulle städa. Något som verkligen behövdes här. Det har inte blivit någon städning gjord alls sedan vi kom tillbaka efter lovet. Inte ens väskan var ordentligt uppackad... Tja, det jag egentligen ville säga var att under städningen gjorde jag (som vanligt) massa annat. Denna gången, mellan brottningspassen med Kristofer, fick jag för mig att mäta hur långt mitt hår är. Så jag drog ut ett hårstrå uppe vid roten och mätte. 47,5 cm landade det på. Galet! Mitt hår är nästan en halv meter långt. 

Hahaha nu när jag har delat med mig av min knasiga info tänker jag gå och lägga mig. Dröm fint! 



J.


2 kommentarer:

  1. Hej!
    ditt hår är aslångt! snyggt!
    Du uppmuntrade mig till att mäta mitt hår :) Det visade sig va lika långt som ditt! helt galet hehe

    Kram
    Ania

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vaa? Är det? Du har så himla långt och fint hår! Coolt att mitt har vuxit ikapp. ;) Hahah Stor kram min fina vän <3

      Radera