söndag, januari 20, 2013

576

 För två veckor sedan bad Kristofer mig att sätta upp ett mål som jag ville uppnå. Jag valde ett enkelt mål, något jag vet att jag kunde klara av, att träna två gånger i veckan under de närmsta två veckorna. Jag har tröttnat på att sätta skyhöga mål som aldrig nås. Detta är ett mycket roligare sätt att ta sig framåt tycker jag! Anledningen till att Kristofer frågade var att han ville peppa mig lite genom att ge mig något att sträva efter. Vi kom fram till att om jag lyckades uppnå mitt mål skulle jag få klippa honom. Idag har det gått två veckor och jag lyckades klara av mitt mål trots att jag var sjuk en vecka. (Kristofer flexade lite på vad som räknades som träning.) Iallafall så rakade jag av allt hans hår! Det passar honom jättebra även om det är riktigt ovant.
Han försökte gömma sig för kameran...
Klockan ett var vi bjudna på brunch hos Jannina som hade lagat mat inspirerad av den indiska maten vi åt igår. Yum yum! Jag har bestämt mig för att lära mig göra naan bröd. Jag blev frälst igår.




J.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar