söndag, december 16, 2012

TMNT


Wow, jag pärlade Teenage Mutant Ninja Turtles och satte ihop till en tavla som jag tänkte ge bort i julklapp. Men när jag efter att ha suttit hela kvällen igår och halva förmiddagen idag och tittat på Musikhjälpen, bestämde jag mig för att jag skulle auktionera bort tavlan istället. Alltså, folk budar, någon vinner, jag skickar tavlan till dom och alla pengar går till att ge familjerna som bor i slummen rent vatten. Fair deal tycker jag! Eftersom bara frakten i sig kostar nästan 50 kronor tyckte jag att budandet skulle börja där. Jag vet inte riktigt vad jag hade för förväntningar men jag blev riktigt glad när första budet lades. Nu är priset uppe i 140 kronor och det känns helt knäppt. Det är två dagar kvar innan auktionen är slut så vi får se hur högt den hinner gå. Spännande!




Här är tavlan och mitt lilla bordshörn där jag sitter och knåpar. :D

J.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar