torsdag, december 13, 2012

Lucia, jag skulle varit med i tåget och allt men åkte på kräksjukan eller vad det nu var. BLÄ. Värst av allt var nog att jag hann köpa ett lucianattlinne innan jag började må illa = slösade 100:- som jag egentligen inte hade, på något jag inte ens kunde använda. Surt. Därför körde jag en minilucia här hemma (utan lucia och med mig som enda tärna.) och invigde min utstyrsel på egen hand.



Utöver luciafirande har jag hunnit med att färdigställa julkort och några julklappar. Jag skulle vilja lägga upp massa bilder på vad jag gjort men det får vänta till efter jul. Om ifall att någon skulle få för sig att läsa min blogg...


 Jag undrar verkligen var jag kan ha gjort av sladden till kameran... Får anta att den dyker upp någonstans. Förhoppningsvis inom en snar framtid så att jag får in lite mer ordentliga bilder här.
 

Glad Lucia!
Glöm inte att äta mängder med pepparkakor.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar