onsdag, juni 27, 2012

Oj oj oj oj, jag berättade ju om vilken bra dag jag hade igår. Om möjligt så blev nog idag ännu bättre, iallafall glädjemässigt för min del. Det har nog en del att göra med lättnaden i att vi har fått iallafall en fast inkomst att göra men ändå. Den största grejen för idag är: Semester bokad till Turkiet! Jag och Kristofer åker den 6e juli och är borta en vecka.
Här är en bild jag snodde härifrån ^^

I väntan på tåget för att åka hem igen efter att ha bokat resan inne i stan satte vi oss och drack chailatte med extra mycket skum i det underbara vädret. 


Inte nog med det hittade jag de nya Ben & Jerry's smakerna på maxi så en berry white och en caramel sutra fick följa med hem också.

 
Nu på kvällen tog vi dessutom en promenad och som oftast på våra promenader hamnade vi på donken. Kristofer köpte en bubbelglass med kolasås och jag upptäckte att dom har milkshake med päronsmak och åh vad god den var. Lite synd bara att jag var för mätt för att orka ens halva...



 Det blev en hel del glass idag. Men... 
...Thats how I like it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar