tisdag, mars 20, 2012

Ops. Satt fem minuter innan vi skulle köra igång med raiden idag och "råkade" klicka hem en Iphone 4S. Kanske inte jättemycket råkade eftersom jag faktiskt har funderat över det i några månader nu. Jag hade dock inte tänkt att det skulle bli innan mobilen jag har nu hade lagt av men får man ett erbjudande som knappt går att säga nej till så är det svårt. Jag byter till 3 men kommer få ha kvar mitt nummer, betalar 349;- i månaden för telefonen och ett abonnemang där jag kan ringa, smsa, mmsa och surfa hur mycket jag vill. Dessutom får jag välja ännu ett par skor utav dom som var med på Nelly high heels eventet (YEAY! Det var ungefär där jag föll pladask.) Det enda jag inte riktigt tycker om nu är att jag är bunden i två år. Bindningstid sucks! Men om jag inte vill köpa ut telefonen för massa pengar så är det tyvärr dealen som finns med dom flesta abonnemang idag. Så, jag körde iallafall! Telefonen borde dyka upp i helgen någon gång så nästa vecka får jag vara med dom häftiga barnen och leka. Hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar