söndag, februari 12, 2012

Jag skulle hämta ut mina filmer i fredags när jag äntligen kommit tillbaka till stan och ja, jag kan inte säga så mycket mer än att min pojkvän hade fått ett sånt där ryck där han får för sig att vara alldeles supergullig. Det var såhär att min telefon höll på att dö, som den så ofta gör nuförtiden, så jag smsade mitt paketuthämtningsmeddelande till E så att jag skulle kunna hämta mina filmer utan att behöva gå hem innan för att ladda telefonen. Iallafall så när jag väl får mitt paket av biträdet och jag är beredd på att gå räcker hon fram en inslagen blomma och säger "det kom en liten blomma med paketet också." Jag blev helt förvirrad och det enda jag fick fram var; Va? samtidigt som jag stirrade helt oförstående på henne. Jag tror att jag hann säga "Va?" en gång till innan E slängde in ett "Undrar vem den är från" med ett lite ironiskt tonfall och först då ramlade polletten ner. Jag blev knallröd i ansiktet och jätteglad. Tog min blomma och mitt paket och gick hem med E i handen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar