fredag, september 17, 2010

Helt otroligt vilka lyckokänslor man kan få av en film. Galet, när jag gick ut ur salongen kunde jag inte göra annat än att le. Underbart bra film! Jag tycker alla borde se den och jag ska definitivt köpa den när den kommer ut, MÅSTE! Tänk om jag hade varit rik. Tillräckligt rik för att gå och se den om och om och om igen på bio, det hade vart så fett jävla najs. LYCKOPILLER. Av alla Skarsgårdar där ute har jag nu hittat min favorit, Bill, som i sin tur ledar till att jag måste gå och se himlen är oskyldigt blå också. Den andra filmen som är aktuell med honom på bio just nu alltså. Har nog kommit in i en sån där bio period igen. Jag känner för att gå på bio heeeeela tiden. Synd att man inte är rik som sagt. Nu ska jag lägga mig och känna mig lycklig :3

1 kommentar:

  1. Hej Sötnos!
    Det är filmen himlen är oskyldigt blå som vi såg trailern på och som verkade sämst! Vi kan se den andra om du vill!! Puss

    SvaraRadera